Thursday, May 13, 2010

ke kiri la ahaiii..ke kanan la...ahaiii..

koordinat :
bilik tv blok a

with :
roomate hujung minggu sahaje hehe
nurul aishah~


mood :
homesick :( + happy jugak sbb nak g lata belatan esok !

" ke kiri la ahaiii..ke kanan la ahaiii...
inilah desa yang tercinta ahai..
menarilah..
ahai..
menyanyi la..
ahaiii...."

______________________________________________________________________________________

salam semua..
hehehe..tetibe je lagu Nora - Desa Tercinta jadi intro aku punye post kali ni..sebab ade bebudak ni wat practice nyanyi kat sebelah aku ni..siap menari nari lagi..adoyaii..hehe xpela bebudok, ikut suke deme la.. rasa rasa dorg nak perform utk hari kebudayaan + hari keusahawanan yang akan di buat hari sabtu ni..well, maybe dorg wakil blok a kot ! so, wat yang terbaek la adik2 ye..akak ni bagi moral support je yang boleh nye..hehehe..seronok jugak kan nyanyi sambil menari nari..boleh hiburkan hati yang duka nestapa + boleh excercise pe...haishh teringat aku masa mula-mula masuk maktab dolu dolu..byk jugak persembahan yg kami wat..hehe malu ade, nak gelak pon ade daaa..ape ape pun it will be my memorable time in here..kenangan yang akan kekal sepanjang zaman..xkan lupe sampai bile bile.. sebab dari sini la aku belajar erti kesusahan dan kepayahan nak survive kat tempat org..:(..nasib baek aku ade kawan-kawan yang terlau banyak membantu aku..membantu memahami aku sebagai kawan mereka dan adik mereka..big thank to NURUL AISHAH, HAZLINA, NOR IMA, FARIDAHANUN, AINI FADZLINA, SITI NOOR AZLIN dan yang sama waktu dengannya..panjang woo kalu nak list seme sekali...korang memang KAWAN sejati aku sampai bile bile..forever and ever...terima kasih atas segalanya...atas segala kenangan yang telah kita cipta bersama sama kat sini...waaaaa :(.. bakpe aku touching ni ! huhu..koi sayang aok aok seme taw.. i'm lucky have a friend like them :). very lucky ! kito saye deh demo demo blako.. so aku tinggalkan korang dengan gambar ni yang di ambil masa ade perjumpaan kat ILK TERENGGANU tahun lepas kot..x igt doh aku..hehe k jumpa lagi,,,maw prepare ke lata belatan esok ! chill :)



left : rozana, suhaida, nurul, aku ( gemok nye ! ), kak ema, aini,
duduk dr kiri : kak ina, kak lin, kak anum.

~FRIENDS FOREVER AND EVER~





No comments:

Post a Comment