Thursday, December 30, 2010

E E awak ni makin hitam la =]


dah dua tiga hari empat lima hari dah aku perasan mende ni . cuma macam pecaya tak pecaya ye ke tak ni..ekceli aku rasa dah ada lama dah mende ni ade cuma TAK BERAPA HITAM . dan macam mana awak boleh jadi makin hitam eh ? perubahan hormon kah ? haha ataupun perubahan umur ? takpela janji awak buat saya rasa makin comey la hahahahaha . hitam la lagi hitam la lagi, saya suka kalau awak hitam ouchhh .

see see taik lalat saya di atas bibir kanan makin hitam lah hIK =] .
gambar terbaru *semalam punye .

owh tolongla jangan pandang PARASIT lain kat muka aku tu weyyhhh . tak aci la hahahah. PARASIT itu memang dah ada , selalu buat party kat muka aku hayoooo ! ni pasal taik lalat hokey hokey hehehehe =] .


P/S ; sila abaikan PARASIT yang melata tumbuhnye di muka bumi aku itu hikhik =] dah dah sila alihkan mata anda pada moles kecik aku je okeyyy. maceh =]


haaa magic tak magic tak ? tapi kan janganlah anggap aku telah MENGHITAMKAN ketaikan lalat ini . tidakkkkk....aku tidak pernah menyentuhnya [ boleh ke HITAMkan taik lalat ? guna ape marker pen ke ?? hahaha ] aku nggak pernah buat begitu dong . tapi kalau boleh dan menjadi aku nak buat lah ... LEPAS NI !


gambar aku sebelum taik lalat itu jadi hitam . ade la nampak sikit sikit cuma tak hitam je .
[ aiseh baju same la pulak tudung je laen hehe ]
halal je la janji scene tak sama , hari pon berbeda ..

pelik pelik ..kan kan ? haha tapi tak hapela taiklalat
kamu cantik di mata saya even kamu kecik je



APE APE PUN AKU TAK KISAH PUN DIA NAK HITAM KE PUTIH KE
ADA KE TAKDE KE
JANJI TAK MEMUDARATKAN AKU , ORANG TERSAYANG DAN FAMILY AKU
KAN KAN?
HEHE.
APE APE PUN , SAYA HARGAI KEHADIRAN AWAK SANGAT SANGAT =]

DENGAN MENGUCAPKAN SELAMAT DATANG,

SERTA TRIMASS SEBAB MEMEGHIAHKAN MUKA AKU SELAIN DARI
parasitparasitngokngek ITU HAHA .


No comments:

Post a Comment